دانشجوی جانباز دانشگاه کاشان در بستر بیماری از طریق آموزش مجازی، کلاس‌‌هایش را دنبال می‌کند

۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵ کد : ۱۱۷۳۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۱۸
دانشجوی جانباز دانشگاه کاشان در بستر بیماری از طریق آموزش مجازی، کلاس‌‌هایش را دنبال می‌کند

رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان از تلاش و کوشش بی‌دریغ دانشجوی جانباز این دانشگاه برای تحصیل در ایام کرونا از طریق آموزش مجازی خبر داد.

جعفر محبوبی افزود: محمد سعید ملاثانی میاحیان، دانشجوی کارشناسی ارشد باستان‌شناسی جانباز 25 درصد، در شرایط بحرانی خود و کشور، در محل بستری خود با آمادگی در امتحانات دروسی از دوره‌ی تحصیل با موفقیت شرکت نمود.

وی خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا همت و تلاش این دانشجوی جانباز را از تحصیل منع نکرد بلکه اراده و همت این دانشجو را به ادامه تحصیل مضاعف کرد.

 

رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این دانشجوی ایثارگر صبور و پرتلاش که از ناحیه معده وضعیت نامساعدی و حادی دارد، پس از چند مرتبه عمل جراحی سخت و برداشتن معده، علاوه بر بیماری‌های دیابت و ... نیاز به عمل جراحی مجدد داشته و با وضعیت نامساعد، بستری و تحت درمان است، افزود: تاکنون این دانشجوی ایثارگر با این شرایط وخیم توانسته 23 واحد درسی خود را با موفقیت بگذراند.

وی از تلاش و همراهی استادان دانشگاه کاشان دکتر جاوری رئیس دانشکده معماری و هنر، دکتر نجفی، مدیر آموزش؛ دکترنوری مدیر گروه باستان‌شناسی و دکتر رضایی‌نیا، استاد گروه باستان شناسی دانشگاه کاشان قدردانی و اظهار امیدواری کرد: تلاش و کوشش و مجاهدت علمی این جانباز جهادگر می‌تواند الگویی بی‌بدیل برای سایر دانشجویان باشد.

لازم به ذکر است محمد سعید ملاثانی میاحیان متولد 1339/6/31 ساکن کرج است که پس از 21 ماه در جبهه، در عملیات قصر شیرین در سال 1364 پس از اصابت ترکش به ناحیه پهلو و ران پای راست به درجه جانبازی نائل شد.


نظر شما :