اطلاعیه نقل وانتقال دانشجویان شاهد وایثارگرکارشناسی ورودی ۱۴۰۰ وما قبل

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۲ کد : ۲۰۲۰۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۲

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از فردا 18 خرداد فعال می‌شود

 

 مطابق سنوات گذشته سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 18 خرداد ماه لغایت 20 تیر ماه 1401 فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال 1400 و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

 دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند چنانچه شرط لازم را اخذ و حکم آنان به اتمام رسیده باشد لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج نمایند در غیراینصورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند بود.

 همچنین دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نمی‌باشند.

 تقاضای دانشجویان  به ترتیب اولویت 1- فرزند اناث شهید،2- فرزند ذکور شهید،3- جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده،4- همسر شهید، 5- جانباز 25 درصد الی 49 درصد، 6- همسر جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 7- فرزند اناث جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 8- فرزند ذکور جانباز 50 درصد و بالاتر و آزاده، 9- همسر جانباز 25 درصد الی 49 درصد، 10- فرزند اناث جانباز  25 درصد الی 49 درصد، 11- فرزند ذکور جانباز 25 درصد الی 49 درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده نمایند.

 


( ۱ )

نظر شما :