گزارش اردوی مشهد دانشجویان شاهد و ایثارگر بهمن ۱۴۰۱

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۱ کد : ۲۱۳۶۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۵۶
گزارش اردوی مشهد دانشجویان شاهد و ایثارگر بهمن ۱۴۰۱

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

       گزارش مختصری از اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر به استحضار می رساند :

مدیریت شاهد و ایثارگردانشگاه هر ساله اردوی مشهد مقدس را برای دانشجویان عزیز برگزار می کرد که متاسفانه با شیوع کرونا و مجازی شدن کلاس ها و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه این توفیق از ما سلب شد. با کم شدن کرونا و حضور گرم دانشجویان به دانشگاهها این مدیریت تصمیم به برگزاری اردو کردند و با رایزنی با مسئولین محترم بنیاد شهید کاشان و معاون فرهنگی بنیاد شهید استان بحمدالله موفق به رزرو اسکان در زائر سرای حضرت ابوالفضل (ع)، بنیاد اصفهان در مشهد و مساعدت و همراهی رئیس محترم دانشگاه که وسیله ایاب و ذهاب اردو را تقبل نمودند .که جا دارد از رئیس محترم دانشگاه و مسئولین محترم بنیاد شهید تقدیر و تشکر گردد. اگر حمایت این عزیزان نبود امکان برگزاری اردو  میسر نمی شد چون هزینه های سفر فراتر از توان دانشجویان بود.

این اردو روز جمعه مورخ 07/11/1401 ساعت 20 از مقابل گلزار شهدای گمنام دانشگاه به اتفاق 25 نفر از دانشجویان ‌دختر  به سرپرستی آقای احمد شیخ زاده مدیر امور دانشجویان شاهد و با یکدستگاه اتوبوس وی آی پی آغاز شد.

دانشجویان روز 8/11/1401 ساعت 11 به مهمان سرای حضرت ابوالفضل وارد شده و در اتاق‌های خود مستقر شدند

بحمدا... مسافت مهمان سرا تا زیارت مناسب بوده و به دانشجویان کمک می‌کرد تا هرچه بهتر از فیوضات زیارت آقا امام رضا (ع) بهره‌مند شوند . امکانات داخلی مهمان‌سرا و کیفیت غذا نسبتاً خوب بود انشاءا... در آینده شاهد هرچه بهتر شدن امکانات آن باشیم .

از برنامه جانبی اردو که در طول سفر برگزار شد به مختصر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- بازدید از موزه حرم

2-دانشجویان از یک وعده صبحانه متبرک آستان مقدس بهره مند شدند

3-استفاده از برنامه فرهنگی حرم

ضمناً در کنار شام و ناهار که توسط مهمان‌سرا توزیع می‌شد از دانشجویان با میوه بعنوان دسر پذیرایی می‌شد .

در مجموع ضمن نظرخواهی از دانشجویان استنباط می‌شد به حمدالله دانشجویان از سفر رضایت داشته‌اند و انشاءالله در موارد بعد با شناسایی مشکلات و بر طرف نمودن نواقص بتوانیم اردوی بهتر و پربارتری داشته باشیم .

 


نظر شما :